  • Data: 2012-02-05 16:05:08
    Temat: Re: Wyłamanie zamka - współwłasność
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2012 16:42, maxi pisze:

    > zajmuję parter domu który jest współwłasnością - dziś współwłaściciel, który
    > mieszka na strychu wyłamał mi zamek do łazienki którą na codzień użytkuję /
    > dom do uzytkowania został podzielony nieformalnie, ale każdy ze

    No i tu jest klucz: nieformalnie.

    Formalnie każdy współwłaściciel ma takie same prawa do całej nieruchomości

    Należy formalnie podzielić nieruchomość - ale pozostanie problem
    instalacji jednej osoby przechodzących przez fragmenty nieruchomości
    drugiej osoby. Jeśli zamarzł mu pion kanalizacyjny - oczekujesz że
    musiałby czekać z korzystaniem z np. toalety aż do odwilży??

    Dlatego też należy zadbać o to, żeby wydzielone własności były
    rzeczywiście niezależne.

    [ciach]

    > proszę o pomoc, jestem sama z dzieckiem i mamy założoną niebieską kartę :(

    A jakie to ma znaczenie w tej sprawie?