  • Data: 2012-02-06 07:24:26
    Temat: Re: Wyłamanie zamka - współwłasność
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2012 01:45, maxi pisze:

    > Pion jednego i drugiego przechodzi przez łazienkę na parterze /moją/, co roku
    > jak są mrozy dzieje się to samo: zamarza, nie tylko u nas ale i u sąsiadów
    > też.

    To dlaczego tyle czasu nikt, za przeproszeniem, dupy nie ruszył i nie
    zaizolował porządnie??

    > A to,że mamy niebieską kartę to dlatego,że już od kilku lat ten
    > współwłasiciel stara się mnie i dziecko wyrzucić ze wspólnego domu, chociaż
    > ma swój nowy ,dobudowany obok.
    > I tu nie ja forsuję wersję :że ja mam dziecko i kartę to ma być jak ja chcę"
    > tylko to ON od dłuyższego czasu stosuje przemoc fizyczną i psychiczną.

    Ręce opadają... Wyraźnie pisałem nie że uważam, że tak jest, ale jakie
    możesz sprawiać wrażenie machając bez związku z tematem tą całą kartą i
    dzieckiem! Teraz dotarło?

    Równie dobrze mogłabyś lecieć na policję z krzykiem "w sklepie mnie
    oszukano - pomóżcie mi, bo mam dziecko i błękitną kartę!".

    Albo "zakład energetyczny mi za dużo policzył - szybko mi pomóżcie bo
    mam dziecko i błękitną kartę!".

    > Wiem,że tu jest pewnie głównie "męskie" grono, stąd pewnie ta solidarność
    > plemników i zasada: a dokopać babie :(

    No idiotka... Po prostu idiotka... Albo żeńska szowinistka - cokolwiek
    nie tak, to "męski spisek". Lecz się!

    > nieżyczę nikomu tego co ja przeszłam w ostatnich latach.

    A u was nadal biją Murzynów.

    Twoje przejścia nie mają znaczenia w tej konkretnej sprawie! Gdyby
    włamał się ot tak sobie dla uprzykrzenia życia - to co innego. Ale tutaj
    sama piszesz, że MUSIAŁ się dostać do tych rur!