  • Data: 2006-03-03 19:46:56
    Temat: Re: Wyłączny dystrybutor na Polskę
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Adi napisał(a):
    > Witam serdecznie.
    >
    > W tym roku sprowadziłem do kraju produkty kosmetyczne z USA.
    > Oczywiście dokonałem wszystkich formalności związanych z
    > wprowadzeniem kosmetyków.
    > Kosmetyki przeszły odprawę celną i na dokumencie SAD jest pieczątka
    > że są dopuszczone do obrotu.
    > Okazało się, że kosmetyki sprowadzonej marki,mają w Polsce
    > wyłącznego dystrybutora.
    > Kosmetyki kupiłem nie u producenta a w hurtowni internetowej
    > prowadzącej wysyłkę do Polski.
    > Jako, że wystawiłem kosmetyki do sprzedaży na strone www,
> [...]

    dystrybutor może sobie pisać co chce, bo może chcieć cię nastraszyć ;-)

    jeśli nie masz w umowie kupna tego towaru żadnych informacji to cię
    dystrybutor może w **** pocałować, a poza tym to nawet nie wiesz czy on
    ma tę umowę na wyłączność czy nie

    może mu odpisz, że prosisz o podstawę prawną na której się oparł żądając
    tego odszkodowania, bo tak naprawdę w jego umowie są tylko dwie strony
    tzn on i producent i nijak w tej umowie nie jesteś uwzględniony, więc
    ona cię nie powinna interesować (zwłaszcza, że nawet nie wiesz co w niej
    jest)