  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    Date: 29 Oct 2010 14:48:11 +0200

    Olgierd napisa?(a):

    [...]

    > Coście się go czepili? Po prostu jeszcze jeden teoretyczny topic. Wolę
    > takie.

    Wyjaśnię bo się nie odczepią. Geneza mojego pytania jest tak, że jestem
    fanem pewnych urządzeń elektronicznych jednej ale konkretnej, wręcz
    kultowej dla mnie, marki. Razem z innymi fanami jesteśmy aktywni na
    forum dyskusyjnym. Właśnie na rynek wchodzi nowy model, bardzo przez nas
    pożądany. Ceny są wysokie więc oficjalny dystrybutor nie sprowadza
    towaru do Polski bo boi się, że nie sprzeda i zostanie ze stanem
    magazynowym. Na forum bardzo nas to martwi, skrzykujemy się więc w
    kilkadziesiąt osób i grupowo zwracamy się do tego dystrybutora z prośbą
    o zakup hurtowy. I tu właśnie pojawia się problem bo ten sprzedawca może
    coś takiego przeprowadzić, może nam nawet zaproponować bardzo dobre
    ceny. Boi się jednak, tego, że ktoś z nas chce sobie tylko sprzęcik
    pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom,
    zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do
    zwrotu towaru w ciągu 10 dni.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/