  • Data: 2004-11-03 17:43:20
    Temat: Re: Wyjątkowo upierdliwa dłużniczka.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:42c6.00000a0c.4188f47e@newsgate.onet.pl...

    Po pierwsze Spółdzielnia ma prawo zaliczyć jej bieżące wpłaty na poprzednie
    nie uregulowane. No i przede wszystkim w pierwszej kolejności na odsetki. To
    wynika z kc. Tyle razy o tym na tym forum pisałem ja i inni, że nie chce mi
    się szukać podstawy.

    Po drugie, by odpowiedzieć na Twoje pytanie konieczna jest znajomość
    wartości owego mieszkania. Z kpc wynika ograniczenie, że bodaj 2/3 musi dług
    przekroczyć. A więc przeliczcie to zobowiązanie uczciwie. Czyli od zarania
    dziejów. Termin zapłaty, opóźnienie, należne odsetki i tak dalej. Zaprząc do
    tego księgową albo komu kawę postawić. Bo to roboty na jakieś 2-3 godziny.

    Po trzecie, jeśli Waszego długu będzie mało, by mieszkanie zająć, to
    poszukać jeszcze innego wierzyciela i zrobić to razem. Z tym, ze najpierw
    bym hipotekę tego mieszkania sprawdził, bo może się okazać, że nie ma co
    zajmować.