  • Data: 2002-03-21 07:46:17
    Temat: Re: Wygrana rozprawa w SP, co dalej
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Cinek" <m...@h...pl> OdpowiedŸ na news:a7ba31$qra$2@news.tpi.pl:

    > w sprwach pracowniczych pracownik zwolniony jest od ponoszenia
    > kosztów sądowych. zasada ta odnosi się także do postępowania
    > egzekucyjnego.

    Czy to znaczy, że to ja sam muszę się zgłosić do komornika żeby uzyskać
    swoją należność? Czego szukać w aktach prawnych by dokształcić się na ten
    temat?

    Piotr Sobolewski GG:1976488
    a...@n...pl http://www.adramelech.prv.pl
    "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
    http://www.nets.pl/~adramel - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.