  • Data: 2008-04-23 08:33:43
    Temat: Re: Wydzial komunikacji
    Od: darw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcialbym zapytac o taka rzecz - czy po odbior stalego dowodu
    > rejestracyjnego pojazdu musi zgloisic sie osoba na, ktora jest
    > zarejestrowany pojazd ?

    Hmm, ja to zrobiłem w dość śmieszny sposób...
    Tj. w rozmowie tel. z WK stwierdzili, że ma być upoważnienie...
    Najpierw chcieli, żeby było notarialne, potem stwierdzili, że ma być
    potwierdzona przez kogoś urzędowego...
    Ostatecznie stwierdzili, że wystarczy własnoręczne upoważnienie, ale
    musi być potwierdzone i z pieczątką ;-)

    Ostatecznie napisałem upoważnienie o treści takiej jak tu przytoczył
    K. Mackiewicz, a sekretarka w firmie podbiła mi je pieczątką firmową i
    dopisała, że potwierdza mój własnoręczny podpis.

    DarW