  • Data: 2009-01-25 19:30:47
    Temat: Re: Wydruk potwierdzenia przelewu bankowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mam problem z panią z mojej spółdzielni mieszkaniowej. Dostałem
    > pisemko że zalegam z czynszem za 3 miesiące. Sprawdziłem wszystkie
    > przelewy i wszystko z mojej strony jest ok. Wydrukowałem więc
    > potwierdzenia i poszedłem do spółdzielni. Pani która mnie przyjęła
    > stwierdziła że wydruk taki nie jest dla niej żadnym dokumentem cytuje
    > " na poczcie dają inne potwierdzenia". No i jak tu jej wytłumaczyć że
    > nie każdy chodzi na pocztę płacić za mieszkanie ( przelewy z internetu
    > do spółdzielni robię od roku i nigdy nie było problemu). Powołałem się
> [...]
    nie dyskutuj.
    Napisz pismo i zdaj za potwierdzeniem w sekretariacie.
    W pismie napisz ze zaplaciłes, dolacz wydruki i tyle.
    Wtedy na pewno znajda.
    Generalnie standardowa sprawa - w ZUSIe wystarczaja wydruki, w urzedzie
    skarbowym wystarczaja ale pani w SM albo pani w dziekananie na uczelni nie.

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill