  • Data: 2005-07-27 10:04:45
    Temat: Re: Wycofanie się z umowy rozszerzającej wspólność majątkową.
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dc7kj1$jap$1@atlantis.news.tpi.pl,
    dorek zadka <r...@w...pl> napisał/a:

    > Wszystko to jest mi znane lub wiele sam doświadczyłem. Jednak uważam
    > że najlepszej porady w poruszonym przypadku udzieliłby ktoś
    > obiektywny. Nie daj Boże jeszcze gdyby 'man' spotkał na sali sądowej
    > sędzinę po traumatycznych przejściach należącą do Tajnej Organizacji
    > Wrednych Księżniczek.

    Matko i córko. Coś się na mnie tak uparł i na to, że miałam traumatyczne
    przejścia? Zawodowo zajmuje się nieruchomościami i przez moje ręce
    "przechodzą" bardzo różne sprawy związane z ta dziedziną, tak dziwne, że
    czasem samemu trudno byłoby wymyśleć. I dlatego uważam, że jestem jak
    najbardziej obiektywna.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Pierwszym warunkiem szczęścia jest rozsądek
    /Sofokles/