  • Data: 2002-11-21 04:56:33
    Temat: Re: Wycinanie drzew
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Nov 2002, Joanna Bałuszek wrote:
    [...komuś...]
    [...]
    >+ > Poniewaz posiadam na dzialce dwa hektery ziemi tragicznego gatunku, to czy
    >+ > moge posadzic na nich jakies drzewa (raczej iglaste - sosny), w celu
    >+ tak
    >+
    >+ > wykorzystania ich jako opal za 10 - 15 lat???
    >+ jak wyzej. Chec wyciecia zglasza sie do urzedu miasta (gminy?) i placi...

    No tak, tylko pytający pewnikiem nie miał na myśli zamiaru
    zapłacenia za opał który sobie sam wyhodował ;) i to zdaje
    się całiem sporo.
    Niestety...mamy "zakaz sadzenia drzew nieowocowych" :( osiągnięty
    drogą administracyjną: jak ktoś posadzi to sam sobie winien.

    >+ > Czy trzeba by gdzies zglosci ze drzewa sa hodowane na opal?
    >+ to by bylo dobre wyjscie ale nie wiem czy mozliwe :(

    Jakby kto słyszał niech da znać ! (wątpię)

    Pozdrowienia, Gotfryd