  • Data: 2005-07-04 20:51:21
    Temat: Re: Wychowanie przez pracę
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:da63qu$7v7$1@inews.gazeta.pl Roman G.
    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > A co możesz jako ojciec, gdy każesz dziecku iść po zakupy, a ono pokaże
    > ci przysłowiowego wała?
    > Nauczyciel może to samo (prócz kar cielesnych).
    Jajco może, a nie to samo.
    Niech mu nauczyciel spróbuje wstrzymać kieszonkowe, ograniczyć czas przy
    komputerze, nie pozwoli pójść do kumpla albo każe godzinę wcześniej zgasić
    wieczorem światło w pokoju itp.
    Toż to przecież kupa śmiechu jest.
    A już niech by mi pajac taki spróbował dzieciaka do miotły bez mojej zgody
    zaganiać, to dopiero byłaby aferka. W przyspieszonym tempie musiałby chwytać
    co mu wolno, a czego nie.

    Jotte