  • Data: 2005-07-02 23:56:55
    Temat: Re: Wychowanie przez pracę
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał w wiadomości:

    > Skąd Twoja pewność, że wystarczy?

    > Strach pomyśleć, co powie Inspekcja Pracy na obóz harecerski, gdzie zuchy
    > samodzielnie zajmują się zdobnictwem obozowym, używając ostrych narzędzi, a
    > harcerze latryny kopią.

    To jest obóz harcerski, a nie szkoła i lekcja matematyki.
    Bo uczniowie są w szkole w czasie w którym mają lekcje.
    Więc powiedz mi w ramach jakiej lekcji odbywa się to mycie parapetów.

    Po za tym jak czasie kopania latryn któremuś na dole coś na głowę
    spadnie, to szefostwo będzie miało dokłądnie takie same d kłopoty. Z
    tym, że przyjedzie nie inspekcja pracy, a prokurator.