  • Data: 2005-07-01 21:49:46
    Temat: Re: Wychowanie przez pracę
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:
    > witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a) w wiadomości:

    czytałem i zdania nie zmieniam.
    dyrektor pod groźbą niewydania świadectwa zmusza uczniów do pracy na
    rzecz szkoły.
    Dodatkowo obiecuje im, że anuluje im godziny nieobecności w szkole, bo
    nie wiem jak inaczej można uznać odpracowanie wagarów, co podpada pod
    fałszowanie dokumentacji szkolnej.
    Dorzuciłbym jeszcze do tego korzyść majątkową na rzecz szkoły, bo gdyby
    nie robili tego uczniowie, to dyrektor musiałby normalnie za to zapłacić.
    Myślę, że wyborcza ma już pierwszą stroną zapełnioną.