  • Data: 2006-05-21 17:56:46
    Temat: Re: Wycena udziałów
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek <a...@t...pl> wrote:
    > Ja bym przyjal wartosc ksiegową i ew. pewną premię rynkową (goodwill)
    > wynikającą z czesci rynku, ktory spolka opanowala.
    > W tym przypadku najlepiej podeprzec się jakimis zalozeniami., co do
    > przyszlych losów spolki.

    No OK, OK, ale dalej mówimy o wartości spółki. A ja nadal "piję" do
    ceny zbycia udziałów, która w specyficznych przypadkach może się
    różnić się od wartości spółki. Tak jak w podanym przykładzie - między
    49%, 50% i 51% są znacznie większe różnice, niż 1% wartości spółki.
    A z kolei między 49% a 34% różnica jest praktycznie żadna (oczywiście
    przy odpowiedniej umowie spółki).

    P.