    From: "Albercik" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wybuchowy szampan
    Date: Mon, 10 Feb 2003 13:43:53 -0000

    > Wczoraj ,przy gosciach,wybuchl mi szampan na stole .Stal sobie spokojnie i
    > nagle bum!dostalam odlamkami w powieke i w czolo.Przeciez to byla taka
    > eksplozja ze moglo nas pozabijac ,odlamki wzarly sie nawet w parapet.Czy
    mam
    > szanse na jekies odszkodowanie od producenta?Jak sie za to zabrac?
    > MARzena

    Pewnie by sie tlumaczyli ze butelka mogla byc peknieta. A tego juz nie
    udowodnisz producentowi - bo to nie koniecznie jego wina. Moglo to sie stac
    u dostawcy, w sklepie lub inne osoby mogly wplynac na pekniecie tej
    butelki - rowniez Ty. Po drugie ktos niezle musial potrzasac ta butelka aby
    ja rozsadzilo.

    Takie jest moje zanie, niech wypowie sie moze jeszcze jakis prawnik.

    Pozdrawiam
    Albercik