eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania.Re: Wybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania.
  • Data: 2010-06-02 02:09:34
    Temat: Re: Wybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania.
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik GK napisał:
    > "Przyszedł do mnie dziś jakiś gość, niedogolony, bez krawata i zaczął mówić,
    > że chce odebrać zaświadczenie, o którym mowa w art. 33 Odynacji wyborczej,
    > niby to dla swojej siostry. Czytam ja sobie to jego upoważnienie i widzę, że c
    > hce odebrać zaświadczenie tylko na I turę wyborów, a art. 33 ust. 1 Ordynacji
    > wyraźnie mówi o obu turach. Myślę ja sobie - coś tu nie gra, jak wyjechała,
    > to pewnie na obie tury, a ten chce na jedną. Nabrałam wątpliwości co do
    > prawdziwości pełnomocnictwa. Co robić? Wzrou podpisu siostry nie mam albo
> [...]

    Posiada Pani doskonałą znajomość Ordynacji wyborczej, ale nie potrafi
    powiedzieć na podstawie jakiego przepisu żąda Pani potwierdzenia podpisu
    w tym konkretnym przypadku. Wzór podpisu leży sobie w pokoju
    naprzeciwko, ale Pani twierdzi, że nie jest od kserowania dowodów. Nie
    wiem co jest większym problemem, jechanie na ksero i później odstanie
    swojego w kolejce na poczcie, czy udanie się do koleżanki z sąsiedniego
    pokoju. Czasami wystarczy trochę uprzejmości, a nie pokazywanie na
    każdym kroku jakim to się jest ważnym.