eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania. › Re: Wybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania.
  • Data: 2010-06-03 13:13:22
    Temat: Re: Wybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania.
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-03 03:48, max441 pisze:
    > Wszystko w porządku, tylko chodzi o to czy do upoważnienia jest wymagane
    > zaświadczenie o autentyczności podpisu. Wydaje mi się jeżeli jest taki
    > wymóg, to po prostu upoważnia się notarialnie. Czy np. jak kupisz od
    > kogoś samochód, to w urzędzie komunikacji wymagają od Ciebie ksera
    > dowodu sprzedającego? Albo innego poświadczenia jego podpisu?

    Moim zdaniem to jest głupie. Ta pani powinna wystawić zaświadczenie, ze
    taka a taka osoba o nr. dowodu osobistego będzie głosowała tu i tu, żeby
    w Urzędzie Dzielnicy czy Gminy (tam gdzie będziesz głosował) wpisali Cię
    na listę odpowiedniego okręgu wyborczego. Jeśli przy głosowaniu okaże
    się, że numer dowodu głosującego nie zgadza się z numerem dowodu osoby
    głosującej to po prostu nie zagłosujesz.

    --
    animka