eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania. › Re: Wybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania.
  • Data: 2010-06-02 07:22:31
    Temat: Re: Wybory - urząd nie chce wydać zaświadczenia do prawa do głosowania.
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "max441" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3tg4$t94$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Ponieważ razem z żoną mieszkamy poza miejscami swojego zameldowania
    > (żona 700km, ja 100km), żona upoważniła swojego brata do odebrania
    > zaświadczenia do prawa głosowania w dniu wyborów. Upoważnienie ma
    > treść zgodną ze wzorem umieszczonym na stronie
    > www.glosujbezmeldunku.pl.
    > w zeszły poniedziałek brat żony wybrał się do urzędu po owe
    > zaświadczenie. Pani urzędniczka zażądała okazania kserokopii dowodu
    > osobistego żony lub przesłania skanu dowodu mailem, w celu
    > weryfikacji autentyczności podpisu na upoważnieniu.

    A czy aby pani urzędniczka nie ma takiego wzoru na wniosku o wydanie
    DO. Wystarczy zajrzeć do archiwum/ewidencji ludności....
    Ale w tym celu pani urzędniczka musiałaby ruszyć d.... a co gorsza
    może nawet zajrzeć do systemu komputerowego... Po co przecież to
    petent może działać w charakterze sieci komputerowej whatever....

    --
    Telesfor BAUDOT