  • Data: 2010-11-22 14:56:51
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-11-2010 15:49, Liwiusz pisze:

    > Musisz zmienić swój algorytm w programie udającym logikę ;) ponieważ
    > "ktoś" nie zawsze oznacza, że nie wiemy o kim mówimy, zresztą sama potem
    > o tym pisałaś.

    Podałam dwie możliwości. Czemu nie dopiszesz trzeciej i czwartej?

    Albo kolega nie wie, albo się wstydzi powiedzieć kto to, bo to nikt
    specjalnie mądry albo ktoś szczególnie niemiły, np. Hitler.

    Oczywiście zawsze pozostaje opcja, że mamy do czynienia z
    przedszkolakiem, który nie powie "bo nieeee".

    A jakie Ty widzisz inne wyjaśnienia?
    Tzn. o ile zniżyłeś się, żeby zaprzątnąć swój cenny rozum taką
    bagatelką. Ale zniżyłeś się, żeby wygłosić nic nie wnoszące zdanie, wiec
    widać, że masz czas.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813