  • Data: 2006-01-11 11:20:13
    Temat: Re: Wybór notariusza
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwyczajowo kto płaci, ten wymaga, zwyczajowo kupujacy ponosi opłaty w kancelarii
    notarialnej, więc zwyczajowo moze
    wybrac notariusza.
    Skoro sprzedający upiera się przy 'swoim' notariuszu to może zaproponuj, aby to
    sprzedajacy poniósł koszty notarialne?
    JaC

    > W takim razie sprzedający może narzucić mi swojego notariusza ??
    > Czy zatem jeśli sprzedający upiera się przy swoim notariuszu a ja przy swoim (ja
    poinformuje go pisemnie o tym by się
    stawił tego i tego dnia u takiego a takiego notariusza a sprzedający zrobi to samo)
    to nie dojdzie do podpisania umowy i
    nie będzie winnego ??