    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wybór PKD
    Date: Tue, 28 Aug 2007 01:48:37 +0200

    On Mon, 27 Aug 2007, fart wrote:

> [...]
    > Pewnie, że mogę. Za chwilę wpadnie mi okazja sprzedawać poza sklepami.
    > Mogę???? Pewnie, że mogę.
    >
    > MYŚLĘ... Czacha paruje.
    > I wpadam na wspaniały pomysł leżący na ulicy.
    > Do tego wszystkiego mogę sprzedawać gazety i artykuły tytoniowe.
    > Każda działalność ma inny kod.
    > se tak pomyślałem, że za każdym razem poszerzając działalność płacę 50 zł i
    > tracę czas.
    > Jak uda Misię przewidzieć kilka działalności peryspektywicznie, to nie musze
    > tracić każdorazowo 50 zł i nie tracę czasu w UStatystycznym.

    A mi chodzi o to, żeby zamiast rozdrabniać się na kody xx.vv.yy.uu.Z
    (w ilości 20 na każdą sztukę na pozycji "xx") ujmować solidnie
    i z grubsza xx.

    > Nie ma ograniczeń.
    > Jak na głównym formularzu RG-1 braknie miejsca

    Nienienie!
    Patrz sąsiedni post - ktoś to do kompa musi wprowadzić ;)

    > Co do ewidencji działalności gospodarczej to tutaj również nie ma ograniczeń
    > co do ilości pozycji działalności.

    Właśnie u mnie byłem blisko. Nie wiem czy od tego czasu program zmienili
    :), ale ja na pewno "streściłem" listę kodów.

    > Widziałem już zgłoszenia osób fizycznych na 200 działalności (kodów)
    > i przechodziło.

    A co za przeszkoda, żeby wpisać mniej a "grubszych", podając początki
    grup tam gdzie ma się przeważającą ilość spośród istniejących podgrup?

    pzdr, Gotfryd