  • Data: 2007-08-28 04:18:23
    Temat: Re: Wybór PKD
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mi chodzi o to, żeby zamiast rozdrabniać się na kody xx.vv.yy.uu.Z
    > (w ilości 20 na każdą sztukę na pozycji "xx") ujmować solidnie
    > i z grubsza xx.

    Tu nie pamięta, . Wyjasniam poniżej

    > Właśnie u mnie byłem blisko. Nie wiem czy od tego czasu program zmienili
    > :), ale ja na pewno "streściłem" listę kodów.

    Program już umożliwia, przynajmniej u nas na wpisywanie dowodlen liczby
    kodów działalności.

    > A co za przeszkoda, żeby wpisać mniej a "grubszych", podając początki
    > grup tam gdzie ma się przeważającą ilość spośród istniejących podgrup?

    I tu nie pamiętam, ale coś kiedyś z tym miałem, że pociąłem się z
    urzędnikiem.
    Nie pamiętam tylko, czy chodziło o kod zawodu czy kod działalności
    gospodarczej.

    A jak Ci nie wejdą w inne formularze kody działalności i będą morde darli
    urzędnik, że im formularza nie przyjmuje to czoooo ???

    pozdrawiam
    fart