  • Data: 2007-08-27 18:56:44
    Temat: Re: Wybór PKD
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak profilaktycznie, to głównych gałęzi PKD chyba 40 nie ma :) a powodu
    > żeby się rozdrabniać nie widzę.

    Ja nie cem gałęzi Gotfrydzie !!!!!!!
    Qde mole !!!!
    Ja chc przed zozpoczęciem działalności pomyśleć.

    MYŚLĘ !!!!!! Qde mole.

    I doszedłem do wniosku, że jeśli mam sprzedaż przez internet, to mógłbym
    również mieć sprzedaż detaliczną dla osób fizycznych w sklepach. Mogę?
    Pewnie, że mogę. Za chwilę wpadnie mi okazja sprzedawać poza sklepami.
    Mogę???? Pewnie, że mogę.

    MYŚLĘ... Czacha paruje.
    I wpadam na wspaniały pomysł leżący na ulicy.
    Do tego wszystkiego mogę sprzedawać gazety i artykuły tytoniowe.
    Każda działalność ma inny kod.
    se tak pomyślałem, że za każdym razem poszerzając działalność płacę 50 zł i
    tracę czas.
    Jak uda Misię przewidzieć kilka działalności peryspektywicznie, to nie musze
    tracić każdorazowo 50 zł i nie tracę czasu w UStatystycznym.

    > Za to formularz ma najczęściej ograniczenie objętościowe ;) (tak, mam
    > na myśli miejsce które ma "panienka z okienka" przewidziane w programie
    > którym wprowadza :))

    Nie ma ograniczeń.
    Jak na głównym formularzu RG-1 braknie miejsca to jest jeszcze formularz
    RG-RD i ile fabryka dała :)))))))))))))))))))) zmieniamy tylko kartki na
    nowe :)))).

    Co do ewidencji działalności gospodarczej to tutaj również nie ma ograniczeń
    co do ilości pozycji działalności.
    Widziałem już zgłoszenia osób fizycznych na 200 działalności (kodów) i
    przechodziło.

    pozdrawiam
    fart