  • 1. Data: 2010-01-29 14:29:37
    Temat: Re: Wszyscy jeste�my przest�pcami?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jan 2010, mi wrote:

    > To towarzysz zdziwiony, że ustroje naiwności społecznej penalizują wszystko co
    > samo na drzewo nie ucieka

    Acz mam wątpliwości, czy wydłubany i omawiany przykład jest dobry ;),
    to z powyższym również nie mogę się zgodzić, tyle że ... w drugą stronę.
    Uciekanie na drzewo, ba, siedzenie w głębinach Kosmosu może nie być
    wystarczające :>

    Otóż po zakończeniu stanu wojennego, do zakończenia którego włącznie
    (i przez cały PRL) obowiązywała zasada iż zastrzeżone wyłącznie do
    licencjonowanego używania są *wybrane* pasma fal elektromagnetycznych,
    zasadę zmieniono tak że WSZYSTKIE są "wyłączone", zaś swobodnie
    używać wolno tylko "wskazanych".
    Fakt, dla "wskazanych" nastąpiła znaczna liberalizacja.
    Ale...
    Jako że nie potknąłem się o stosowny przepis (acz przyznaję, że jakoś
    bardzo aktywnie nie szukałem), wychodzi że (w odróżnieniu od PRL,
    kiedy schematy były publikowane w literaturze) za nielegalne można
    uznać np. fototelefony.
    Strach się bać.

    W tym - nomen omen - świetle, wychodzi mi że Słońce też świeci
    "nielegalnie". Przynajmniej w .pl

    Tak sobie czasem myślę, gdzie to może być granica absurdu
    w przeregulowaniu wszystkiego.
    (i w tym zakresie się zgadzamy)

    pzdr, Gotfryd