    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 1 Jun 2006 16:10:20 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "mądrala" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>
    Subject: Re: Współwłasność po raz n-ty

    Macie współwłasnośc w częściach niewydzielonych
    czyli każdy ma we wszystkim udział 1/2,
    w każdej cegle i każdym ziarenku piachu na działce.

    Aby sprawę załatwić definitywnie musisz
    zawrzeć z drugim współwłaścicielm
    umowę quad usum - o sposobie wyłącznego korzystania.
    Ustanawiania odrębnej własności
    lokali nie polecam ale też jest możliwe.
    Zresztą bez takiej umowy (quad usum) to ja bym nie
    kupił od ciebie tego udziału,
    nie wiem jak inni ale dla mnie to tylko
    byłby początek kłopotów które sama
    już nazwałaś.

    Jak siostra się zgodzi, to sprawa prosta
    a jak nie to masz kłopot, no chyba, że znajdzie sie kupiec
    chętny na potencjany proces sądowy
    o zniesienie wspólwłasności i nakłady.
    A to twa i może kosztować.

    m.