  • Data: 2009-07-01 07:27:19
    Temat: Re: Współwłasność garażu a głos we wspólnocie mieszkaniowej
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    jQ pisze:
    Problem pojawił się
    > z halą garażową. Notariusz nie zgodził się, by udziały wynikające ze
    > współwłasności garażu doliczyć do udziałów wynikających z powierzchni
    > mieszkań, tak by każdy z mieszkańców głosował niejako swoją częścią garażu
    > (jeśli oczywiście ma w nim współudział). Próbował przeforsować stanowisko,
    > iż udziałów w garażu nie liczy się do sumy.

    Ale o co mu chodzi? Co mu się nie podoba?

    > Powstał zatem pomysł, aby sprawę głosu przypadającego na współwłaścicieli
    > hali garażowej rozstrzygnąć przy pomocy kodeksu cywilnego, tj. ustalić
    > wspólny głos wszystkich współwłaścicieli garażu odnośnie uchwał wspólnoty.

    A wobec czegoś takiego notariusz się nie sprzeciwi?
    To już bardziej podoba mi się ten pierwszy pomysł niż ten, bo nie za
    bardzo widzę, jak to miałoby wyglądać. Przecież procedura głosowania
    jest określona w UWL, i zgodnie z nią i tak każdy będzie mógł zagłosować
    jak chce - taka uchwała miałaby skutek wyłącznie między stronami
    (współwłaścicielami garażu).

    pozdrawiam
    kuba