  • Data: 2007-09-06 19:08:30
    Temat: Re: Współwłasność
    Od: "zj55" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to w takim razie najprostszym sposobem jest darowizna nieruchomości przez
    > córkę na Pana i małżonkę - np. 1/2 dla obu, wtedy zostajecie
    > wspówłaścicielami nieruchomości; potem można darować córce z powrotem swoj
    > udział - obaj rodzice, albo darowizna albo w testamencie;

    Rozumiem ,że darowizna określa tylko ułamek tej nieruchomosci .
    W ramach tej darowizny nie jest określany np. fizyczny zakres nieruchomości
    (tzn.obszar działki).
    Tym samym oczywiscie nie jest potrzebny np. geodeta.

    > ciekawe że nie może Pan wziąć kredytu bez posiadania nieruchomości, którą
    > Pan remontuje - to jakiś nowy kredyt chyba, ale mniejsza o to; widocznie
    > takie ma wymagania bank;

    Tak sobie pomyślalem i sądzę ,ze się mylę .

    Myślę ,że najrozsądniejsza jest np.darowizna 1/2 nieruchomości .
    Czy mam rację ?