  • Data: 2004-08-03 06:56:31
    Temat: Re: Wspolpraca !!!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Jul 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ > ...znaczy trzeba dopisać: "lub zabiera się za rzeczy o których nie
    >+ > wie jak się je robi" ?
    >+ > :)
    >+
    >+ Może na razie się uczy i trzeba jej pasterskiego słowa.

    Ano racja. Uczyć się każdy musi :] i dobrego słowa odmawiać nie
    wypada :)
    Ale mi chodziło o to że zabiera się do działania nie sprawdzając czy
    musi się czegoś nauczyć: a nuż ujrzy koparkę i pomysli że powinna
    coż pożytecznego z nią zrobić... ;) "tu wajcha, tam wajcha... co,
    jakie uprawnienia ???" :)
    Zauważ że z takich "dobrych chęci" biorą się wątki w rodzaju 'Reklama
    "nieswiadomie" kupiona przez internet' ! Kto ma zapłacić za takie
    "akcje" ? Koledzy i koleżanki zatrudnionego, prawdaż ? (no bo
    *ktoś* na zysk przedsiębiorstwa musi zapracować !)

    pozdrowienia, Gotfryd