  • Data: 2012-08-30 22:21:12
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Zarząd może. W końcu daliście im zarządzać. Powierzyliście im swoje prawa.
    >Zarządca to zazwyczaj FIRMA nastawiona na zarobek. Kupuje na fakturę pilota
    >za 30 PLN, i refakturuje wspólnotę na kwotę 130 PLN ... Se wybraliście
    >zarządcę, to macie z dyńki :)

    Zarząd Wspólnoty to są mieszkańcy, dodatkowo jest firma Administrująca
    nieruchomością jakoś tak to działa.

> [...]
    >się z sąsiadami, o ile z nimi potrafisz żyć w pokoju. Nas zarządca chciał
    >kosić po 130 za pilota. Wzięliśmy w paru sąsiadów pilota na spółę ... Na
    >spółę z sąsiadami wzięliśmy centralkę, w centralkę wrzuciliśmy tego pilota
    >od zarządcy i rozdaliśmy sobie piloty do centralki. Zasada jest taka - mamy
    >piloty kupowane w sklepie po 15 PLN za sztukę. Jak naciskam przycisk, nasza
    >centralka "wzbudza" pilota od zarządcy i otwiera bramę. Dzięki temu mam
    >piloty: w aucie służbowym, prywatnym, w motorze, w mieszkaniu 3, przy
    >kluczach ... 10 pilotów mam w cenie 1 :).

    nasze piloty 89 pln/pilot, przekodowanie starych 0 pln i 2 miałem które da
    się przekodować a jeden który nie nadaje się do nowej elektroniki wiec
    zamówiłem dodatkowego i tego dodatkowego nie chcieli mi wydać a zapłacony ,
    kwotę mamy odjąć od przyszłego czynszu.
    O centralce już gdzieś wyczytałem ale nie wiem czy sięgnie z mojego lokalu
    lub komórki lokatorskiej. Może przetestuje w sumie sami mnie zmuszają
    aczkolwiek wolałbym nie robić dziur bezpieczeństwa w systemie.

    Marcin.