  • Data: 2006-11-24 14:42:16
    Temat: Re: Wspolnota mieszkaniowa - TERMOSTATY
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgłoś do uchwalenia na najbliższym walnym zebraniu. To dobra metoda na
    załatwianie tego typu spraw. Może przejdzie.

    Zastanów się nad osobnymi licznikami ciepła w kazdym mieszkaniu i osobnym
    rozliczaniem ciepła. Ale ten pomysł chyba nie przejdzie na walnym (większe
    koszty). Do tego musi być odpowiednio przygotowana instalacja CO: tylko
    jedno wejście CO z ciepłą woda i jedno wyjście w mieszkaniu. Dżulomierz
    mierzy ilość przepływającej wody i różnicę temperatur pomiędzy wejściem, a
    wyjściem. Jesli macie "piony", to taka przeróbka jest nierealna. jednak taki
    pomiar u mnie w mieszkaniu rozwiązuje to wszelkie problemy związane
    oszczedzaniem i rozliczaniem ciepła.

    U mnie jakiś czas temu uchwaliliśmy, żeby opłaty za ciepło rozliczac wg
    mierników, ale rozbijać bardziej równomiernie w ciągu roku (większe zaliczki
    w lecie).

    --
    Lukasz