    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wrogie przejęciespółki-przykład
    Date: Tue, 25 Aug 2009 12:48:40 +0200

    Liwiusz pisze:

    > http://korwinmikke.blogbank.pl/2008/08/05/kruk-w-bie
    liznie/

    Dla nieklikaczy

    A tak ówczesny zarząd V&W postąpił. Pożyczył w ,,Fortis Banku" 300 mln zł
    - by kupić 66% udziałów spółki ,,W.Kruk". A co w tej sytuacji zrobił
    p.Wojciech Kruk?
    Sprzedał swoje akcje, w porozumieniu z p.Jerzym Mazgajem (,,ALMA Market")
    i kupili sobie po 5% akcyj V&W. Okazało się, że przy rozproszeniu
    akcjonariuszy W&W 10% akcyj wystarczy, by rządzić firmą. Na początek
    obydwaj Panowie wywalili zarząd, który przejął spółkę p.Kruka - i
    zaprowadzają porządki.

    --
    Liwiusz