  • Data: 2004-09-25 18:48:11
    Temat: Re: Wredna teściowa
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 25 Sep 2004 20:40:04 +0200, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > jest w
    > teściowa
    > nie
    > wygląda
    > jedna z
    > mną
    >
    > a o co ma zalozyc, grozisz jej cy co?
    >
    > Dzwonisz po 100, 200 razy dziennie?
    > jak nie to lej na nia.
    >
    > P.

    Telefon jest na teściową. Kto płaci za te rozmowy - ty, czy teściowa?
    Jak się rozliczacie, skoro jak twierdzisz, z teściową nie rozmawiasz?
    Czy nierozmawianie oznacza też, że nie dogadujesz się z teściową odnośnie
    rachunków, które zobowiązywana jest płacić za telefon?
    A może jednak trochę rozmawiacie?

    --
    J.A.