  • Data: 2005-01-18 07:59:58
    Temat: Re: Wracam do moich biletów autobusowych ...
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Umowa przewozu nie może być zawarta w chwili zakupu biletu MZK, bowiem
    > nawet nie wiadomo, czego by miała dotyczyć. To znaczy na przykład jakiej
    > trasy. Gdyby przyjąć proponowaną przez Ciebie koncepcję, to spokojnie mógł
    > bym skarżyć MZK o to, ze się nie wywiązała z umowy przewiezienia mnie spod
    > kiosku ruchu do centrum miasta. No bo przecież ja umowę zawarłem, a skoro
    > nie zawiera ona trasy, to zgodnie z prawem sam wybieram.
    >
    > Stąd też do zawarcia umowy dochodzi chwili zajęcia miejsca w pojeździe.
> [...]

    Niezupelnie.

    MZK ma publiczna oferte przewozwow, jest rozklad jazdy i cennik.
    Jest tez podane jak nalezy oplacic przejazd - kupujac WCZESNIEJ bilet.

    Pytanie jest takie - od ktorego momentu MZK jest zwiazana
    oferta gdy klient mowi - KUPUJE... i w jakim zakresie..

    Drugie dla mniejszej liczby osob ale tez ciekawe
    to oferta dla sprzedawcow w posrednictwie sprzedazy
    swej uslugi, poprzez sprzedaz biletow.

    posredniczacy placi za bilety, a MZK zmienia ceny.
    W pewnych wypadkach bilet staje sie "bezwartosciowy",
    bo nie znajdzie nabywcy.

    Boguslaw