  • Data: 2006-10-26 10:16:10
    Temat: Re: Wpis w księdze gości
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > W takim razie sygnaturkę akt prawomocnego wyroku poproszę - wraz z
    > opisem sprawy i uzasadnieniem wyroku.

    Wyroki sądu nie są w Polce źródłem prawa. A co do odpowiedzialności ktosia,
    można sobie wyobrazić np. podżeganie. Mało prawdopodobne, niemożliwe do
    udowodnienia, ale na postawione pytanie, czy autor strony może odpowiadać
    karnie, odpowiedź brzmi może. Pytanie jest zbyt ogólne.

    Pytanie podobne, czy można zabić człowieka, można, ale nie wolno. Dalej
    bredzę?

    --
    PAVEL