    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpis do ewidencji
    Date: Sat, 29 Nov 2008 10:54:53 +0100

    W odpowiedzi na pismo z piątek 28 listopad 2008 22:34
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811282231110.2800@quad>):

    > Wielkimi literami: DO WPISÓW W EDG MOŻNA PODAĆ "duże" PUNKTY!
    > I można podawać planowane rodzaje DG (również mało prawdopodobne).
    > Dla GUS *trzeba* podać *rzeczywiste* (lub w razie planowania
    > zmiany rodzaju - niemal pewne) rodzaje DG i trzeba je uszczegółowić.

    Tak, rozumiem. Marudzili, że przyniosłem wpis z dużymi punktami. Pomstowali,
    że baby w UG się nie znają, że tak nie powinno być.

    > Teoretycznie możesz oberwać mandatem.
    > Acz nie znam przypadku aby GUS przyszedł na kontrolę do małej firmy.

    No mam nadzieję, bo ja robię to, co chce klient, więc się zmienia cały czas.

    --
    Tristan