  • Data: 2008-04-05 21:44:30
    Temat: Re: Wpis do BIKu po latach, odmowa podania historii transakcji
    Od: "M.Z." <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo proszę o poradę. Co z tym zrobić? Jakie ewentualnie kroki podjąć?
    Przecież nie może być tak, że bank ma domyślnie "wierzycielską" pozycję i ja mam
    udowadniać, że nie ma długu.

    Czy do BIKu mogą być wpisane tylko zobowiązania nieprzedawnione?

    Jak ustrzec się przed taką sytuacją, że bank twierdzi, że klient winien, nie ma
    zamiaru dochodzić roszczeń przez sądek tylko sobie klienta wpisze do BIK. Zaś
    klient na to nie może nic poradzić. Co wtedy robić?

    Czy jest możliwy pozew o uznanie zobowiązania za nieistniejące? Sąd tego nie
    odrzuci?

    Załóżmy, że jakoś dopnę swego

    pzdr