  • Data: 2008-04-05 22:02:04
    Temat: Re: Wpis do BIKu po latach, odmowa podania historii transakcji
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ft8lob$6h0$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ja nie twierdzę, ze przesądza. Ja tylko wskazuję, jaką moc dowodową
    > ustawodawca przyznaje dokumentom bankowym i o to mi chodziło.

    No niby jaką? Oświecisz nas? Gdziekolwiek jest zapis, że zapisy banków
    są niepodważalne, że mają większą wartość dowodową? Może podasz podstawę
    prawną? Bank bez twojej uprzedniej zgody (zazwyczaj uzyskiwanej podczas
    zaciągania zobowiazania), to nawet BTE nie ma prawa wystawić. Jest
    traktowany jak każdy inny podmiot.
    Jedyne ułatwienie dla banku, to fakt, że aby poddać się egzekucji dla
    kowalskiego, musisz to zrobić w formie aktu notarialnego, dla banku
    wystarczająca jest zwykła forma pisemna.