  • Data: 2005-12-22 21:17:38
    Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ika wrote:

    > Dnia 22.12.05, około 14:05, ney bulgocze

    > A czy to ma dotyczyć tylko czynników zakaźnych?

    A kto mowi o chorobach zakaznych?

    Zreszta sprzedaja worki rowniez tam, gdzie ryzyko jest minimalne, nizsze
    od lekarza chodzacego w tych samych butach na ulicy i w szpitalu.

    > Po prostu chodzi o to, żeby syfu nie nanosić do szpitala, który ma być
    > miejscem czystym.

    Wiec takiego wymogu nie ma w USA i jakos nie ma epidemii z powodu syfu
    przeniesionego na butach. Natomiast sa przypadki wymogu juz nie workow,
    a calych kombinezonow, i do tego sluzy oddzielny pokoj pomiedzy
    korytarzem a konkretna sala.

    Twierdzenie ze worek czemus pomaga jest oszustwem.

    > Może Wam się jakaś krzywda straszna dzieje, że każą te
    > foliówki zakładać

    niekorzystne rozporzadzenie mieniem. Starczy?

    > - to przynoście swoje kapcie na zmianę, sami biegajcie z
    > mopem zacierając własne ślady, zapłaćcie sprzątaczkom, za to że nie chce
    > się Wam zmieniać butów i dofinansujcie zużycie wody i środków
    > czyszczących.

    A czy wszyscy aby nie placa juz podatku VAT i akcyzy za kazdym krokiem?

    > Ja nie mam żadnego problemu z tą kwestią - jak nie mam
    > swoich butów na zmianę to zakładam foliówki, a kurtkę zostawiam na
    > wieszaku i jeśli trzeba to ubieram ten cholerny fizelinowy wynalazek. Czy
    > to jest jakiś problem?
    > Boże spuść nogę i kopnij ich wszystkich w dupę. Wszystko im nie pasuje,
    > wszystko jest źle. Jedynymi porządnymi osobnikami w szpitalach są
    > pacjenci. Lekarze to skurwiele,

    A nie? Twierdzisz ze Radziwill to nie skurwiel? Bo ja mam inna *opinie*
    o nim i jego mafii medyczno-farmaceutycznej.