  • Data: 2005-12-22 22:11:45
    Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: "durna@grazyna" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ika wrote:

    > Dnia 22.12.05, około 22:50:08, durna@grazyna bulgocze:

    > Pomysły może mieć każdy. Ja bym bardzo chciała, żeby ktoś je wreszcie
    > wprowadził w życie, a nie tylko o tym gadał jak to obecnie jest źle i jak
    > mogłoby być lepiej. To jeśli wiecie jak, to zróbcie to lepiej.
    > Ja Was proszę....

    Ecolab nazywa sie firma ktora dostarcza szpitalom srodki czyszczace. Sa
    to inne srodki niz na ogolny rynek, dostosowane wlasnie do warunkow
    szpitalnych.

    Ecolab sprzedaje tez urzadzenia do dezynfekcji szpitalnych, zaczynajac
    od materacy do butow. Wie o tym kazdy kierownik biura (nie tylko
    szpitalnego) w Polsce.

    http://www.ecolab.com/directory/Country.asp?c=PL

    http://www.ecolab.com/ProductList.asp?name=Disinfect
    ants/Sanitizers