  • Data: 2005-12-22 17:50:28
    Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
    news:tyh9gsxwwxbo.rz0uw290vy30$.dlg@40tude.net...

    > A tak jeszcze sobie pomyślałam...
    > Przeciwnicy obuwia ochronnego: wyobraźcie sobie sytuację taką
    > nieprzyjemną, że ktoś bardzo Wam bliski leży w ciężkim stanie na sali
    > intensywnego nadzoru. Wchodzicie w odwiedziny, a to szpital, w którym
    > nie
    > trzeba nosic fartuchów i butów, bo jest taki zachodni super i tuż
    > przed
    > Wami z tej samej sali wychodzi rodzina innego pacjenta, zostawiając
    > błoto
    > na podłodze. Bo przecież pani z mopem nie dyżuruje tam i nie nadzoruje
> [...]

    Myślę, że przesadzasz. Jak idziesz do restauracji, to zakładasz przed
    wejściem worki na buty, albo też zmieniasz obuwie, bo może się im dywan
    pobrudzić? Nie zakładasz.
    Sprzątaczki w szpitalach są od tego, by dbały o czystość i już. Popatrz
    jak wygląda sprawa czystości podłóg w przychodniach. Wszystkie maja
    kontraktowane podobne cenniki. Mogą dwie stać niedaleko siebie - w tej
    "państwowej" będzie zazwyczaj zasyfione do 14-16, bo przecież nie będą
    sprzątały, dopóki ktoś brudzi. W tej "prywatnej" będzie co jakiś czas
    czyszczone - w miarę potrzeby, gdy podłoga zacznie wyglądać gorzej - nie
    po jednym odciśniętym bucie.
    Potrafisz wytłumaczyć dlaczego tak się różnią te miejsca? (posłużyłem
    się przykładem przychodni, bo trudno mi znaleźć przykład prywatnego
    szpitala).
    --
    Marek Li