  • Data: 2012-06-09 17:50:43
    Temat: Re: Wolontariat na euro
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Jeżeli chcesz wyrównać, uproporcjonalnić te ryzyka, to trzebaby żeby
    > pracownicy wnieśli swój majątek w biznes pracodawcy, inaczej mówiąc -
    > stali się jego akcjonariuszami i żyli z dywidendy.
    >
    > Myślę że znakomita większość pracowników nie chciałaby tego,

    Dobrze kręcącego się interesu ??? Jestem pewien, że dokładnie odwrotnie, tj
    każdy pracownik chciałby mieć udziały w takim interesie. Co więcej,
    angażując się w pracę dokładnie to osiągają. Płacą czasem przeznaczonym na
    pracę i dostają stosowne dywidendy. Jak dywidendy przestają im wystarczać to
    likwidują interes...