    From: JFK <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojna z sasiadami - pomowienia
    Date: Sat, 22 Oct 2005 16:33:51 +0200

    Dnia Sat, 22 Oct 2005 14:32:42 +0200, Czapla napisał(a):

    > Jeśli to dla Ciebie kłopot to skocz na
    > wydział prawa UG (z Politechniki pewnie nie masz tak daleko) postaw piwo
    > chłopakom z 2 roku i od ręki Ci napiszą).
    Chyba nieco pomieszales komu odpowiadasz ;-)
    Poczatek byl do mnie ale reszta bezposrednio do tworcy watku, a on jest z
    Trzebnicy wiec na UG mialby dosc daleko ;-)
    A tak wracajac do watku to faktycznie jestem sobie w stanie wyobrazic
    sytuacje w ktorej takie ciaganie sie po sadach jest konieczne ale w
    zdecydowanej wiekszosci przypadkow (zaryzykowalbym twierdzenie ze 99,9%)
    jest to gra zdecydowanie nie warta swieczki. W ta zszargana opinie to tez
    mi sie jakos wierzyc nie chce. No bo zalozmy ze tobie taki debil by 1000
    razy powiedzial ze jakis twoj sasiad okradl mu piwnice. Uwierzylbys mu?
    Ja nie (chyba ze sasiad o ktorym mowa juz mialby zszargana opinie w moich
    oczach) i wydaje mi ze wiekszosc ludzi mimo wszystko tez nie.
    Ja wiem ze takie pomowienia bola i nikt nie chce pasc ich ofiara ale z
    drugiej strony wydaje mi sie ze lepiej dalej robic swoje niz sie nimi
    przejmowac.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/