  • Data: 2011-02-24 06:33:08
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:x144e7he1fh8.dlg@smok.wot...

    > Czyli nic nie wiesz, a sie awanturujsze.
    > Jesli chcesz isc na wojne z providerem, to radzil bym Ci zapoznac sie z
    > terminami fachowymi, i zorientowwac sie czym sie rozni przepustowosc od
    > przepływności. Wiesz jaka masz *przepustowosc", czylo maksymalna ilosc
    > informacji. Brawo. Wiesz ile *moze* byc maksymalnie przeslane przez twoje
    > lacze. Natomiast rzeczywista predkosc to *przeplywnosc* (CIR), ktorej
    > zagwarantowanej nie masz
    > Jesli chcesz sie z kims klocic, upewnij sie najpierw ze masz do tego
    > niezbedna wiedze i argumenty inne poza oslim uporem

    Przeplyywnosc - kolejny wspanialy slowotwor "czysto po polskiemu"
    dla jasnosci:
    Przepustowość
    Przepustowość (pojemność kanału, ang. throughput) w telekomunikacji i
    informatyce - maksymalna ilość informacji (mierzonej w bitach), jaka może
    być przesyłana przez dany kanał telekomunikacyjny lub łącze w jednostce
    czasu (mierzonej w sekundach).

    Czasem potocznie nazywana jest błędnie szybkością (np. sieci komputerowej),
    ale ponieważ mówi o maksymalnej liczbie bitów w jednostce czasu, a nie
    zmianie fizycznego położenia w czasie, należy rozróżniać te pojęcia.

    Przepustowość mierzy się w bitach na sekundę (b/s - ang. bits per second)
    lub bajtach na sekundę (B/s, 8 b/s = 1 B/s) i ich krotnościach: kb/s, Mb/s,
    Gb/s, kB/s, MB/s itd. W praktyce spotykane są zarówno prefiksy dziesiętne (k
    = 1000, M = 1 000 000), jak i binarne (k = 1024, M = 1 048 576).

    Ze względu na tę samą jednostkę, przepustowość jest potocznie mylnie
    utożsamiana z przepływnością. Przepływność jest miarą natężenia strumienia
    informacji (danych), podczas gdy przepustowość jest cechą toru lub kanału
    telekomunikacyjnego.

    Przepływność
    Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
    Skocz do: nawigacji, szukaj
    Przepływność (szybkość transmisji, szybkość przesyłu, ang. bit rate) - w
    telekomunikacji i informatyce częstość (mierzona w bitach na jednostkę
    czasu), z jaką informacja przepływa przez pewien (fizyczny lub metaforyczny)
    punkt.

    Przepływność mierzy się w bitach na sekundę (b/s) lub bajtach na sekundę
    (B/s, 8 b/s = 1 B/s) i ich krotnościach (kb/s, Mb/s, Gb/s, kB/s, MB/s itd.).
    W praktyce spotykane są zarówno prefiksy dziesiętne (k = 1000, M = 1 000
    000) jak i binarne (k = 1024, M = 1 048 576).

    Przepływność jest potocznie mylnie utożsamiana z przepustowością.
    Przepływność jest miarą natężenia strumienia informacji (danych), podczas
    gdy przepustowość jest cechą toru lub kanału telekomunikacyjnego.

    Reszte sam sobie dopowiedz...

    http://www.sieci-informatyczne.yoyo.pl/sieci.php?s=p
    4

    > Brawo. Pogratulowac wiedzy. Wiesz juz czego nie ma w jezyku polskim. Byle
    > by
    > nie byla dla ciebie szokiem wiedza, ze w innym jezyku to slowo jest.

    takl sie sklada ze:
    1. mieszkamy w Polsce gdzie jezyiem "urzedowym" i obowiazujacym jest jezyk
    Polski
    2. pl.soc.prawo jest grupa polskojezyczna
    Tyle
    I skoncz swoje paranaukowe wywody, bo chyba nie zlapales o co chodzi wogole
    we watku.
    EOT