  • Data: 2011-02-25 06:49:51
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:5bfmxxllfxo6.dlg@smok.wot...

    > Tak sie sklada ze:
    > 1. Jesli sam chesz kogos pouczac odnosnie uzywania lub nie danego jezyka,
    > upewnij sie najpierw ze sam go znasz i potrafisz poprawnie uzywac. W
    > przeciwnym wypadku narazasz sie na smiesznosc.
    > 2. Nie jestesmy w urzedzie, nie jest to zadna oficjalna droga komunikacji,
    > ergo mam prawo używać takich slow ktore uznam za stosowne. Ty zas zawsze
    > mozesz tego nie czytac.
    > 3. Zadziwia mnie ze usilowales mi wyjasnic definicjami to, co sam
    > probowalem
    > wbic ci do glowy. No ale ok, po raz kolejny przeczytalem znane mi
> [...]

    1. Jezyk polski znam pewnie lepiej niz ty, ale coz - pieniacze zawsze byli,
    sa i beda. Zostan wiec takim i daj spokojnie innym czytac porady ktorych sam
    (dzieki Bogu) nie udzielasz za wiele
    2. Na smiesznosc sam sie narazasz uzywajac okreslen ktore nijak sie maja do
    tematu i do tego o czym sie pisze.
    Tyle
    Temu panu juz dziekujemy
    KF