    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wodomierze
    Date: Sat, 26 Oct 2013 23:21:38 +0200

    W dniu 2013-10-26 20:57, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie. One nie są ci do niczego potrzebne.

    > Musisz zrozumieć że SM jest dla lokatorów a nie lokatorzy dla SM.
    > Ja bym napisał informacje i powiesił na bramie by ci lokatorzy
    > zjednoczyli się którzy maja takie dopłaty. By SM uzasadniła te dopłaty.
    > Dla czego 800 a nie 100 lub 1500zł

    Za nowego dozorcy i administratorki (młodziutkiej, niedoświadczonej w
    tym fachu) i zakichanej rady domu z niezbyt wykształconymi ludźmi (wiem,
    że jedna ma tylko podstawówkę) zabroniono wieszać czegokolwiek. Jeśli
    już to z pieczątką administracji!
    Ale ktoś z nich bierze pewnie grubą forsę od firm za pozwolenie
    wpychania ulotek do skrzynek. Jak ktoś przychodzi z ulotkami to dozorcy
    nie ma, czyli on nie pokazuje się, żeby pognać.

    > Ale jeszcze raz powtarzam. Jeżeli SM obliczenia zrobiła na podstawie
    > wodomierzy którym dawno skończyła się legalizacja, są na przegranej pozycji.
    > Ja bym nie płacił i niech oddają sprawę do sądu.

    Moja Sp-nia to jak mafia. Wszędzie mają swoje wtyki, swoich ludzi.
    Gdziekolwiek byś szukał. W sądach, w prokuraturach, do sklepów, banków
    nawet pościągali swoich ze wsi...Mają też prawników, którzy zawsze
    sprawy wygrywają.

    --
    animka