  • Data: 2006-02-19 09:47:03
    Temat: Re: Wniosek o zmiane Sedziego. Pomocy !
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli taki sędzia traktuje biegłego jako podwykonawcę: weź ty mi tę sprawę
    > osądź a ja zajmę się tylko prowadzeniem rozprawy i podpiszę się pod
    > wyrokiem.

    I, moim zdaniem, słusznie. W sprawie, czy Kowalski podprowadzil
    Malinowskiemu samochód z parkingu nie trzeba wzywac biegłego. W sprawie,
    czy Kowalski włamał się do sieci komputerowej firmy Malinowskiego i
    narobił szkód na 100 tys zł, nawet najbardziej zapalony i hobbystyczny
    sędzia sobie nie poradzi. A stawiając w tym drugim przypadku pytania
    szczegółowe dotyczące poszczególnych dowodów, z reguły nie otrzyma się
    odpowiedzi na podstawowe pytanie.

    M.