  • Data: 2007-01-18 09:58:11
    Temat: Re: Wnajem mieszkania
    Od: "NOA" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wilddziki " <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eon6qr$m0q$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > mam problem z sąsiadem który wynajmuje swoje mieszkanie. Problem polega na
    tym
    > że wynajmuje on to mieszkanie studentom, którzy, jak to studenci, raczej
    nie
    > należą do najcichszych sąsiadów.

    Mam a raczej miałam taki sam problem, wynajmuje dom w szeregu, obok mieszka
    rodzina (są właścicielami nieruchomości w której mieszkają), mają dwóch
    synów słuchającuch umc umc, mało tego prowadził w tej swojej nieruchomości
    warsztat samochodowy, jak łatwo się domyślić hałas związany z tym był ciągły
    i nie mały. Pięć lat chodziłam do gościa i prosiłam żeby nie naprawiał
    samochodów po mijej stronie, nie zastawiał mi podjazdu, nie brudził i w
    odpowiedzi usłyszałam, że jestem tylko najemcą i mogę się wyprowadzić jak mi
    się nie podoba i dalej walił od 7 rano do wieczora, do północy synalek umc
    umc, też urodziło nam się dziecko i już nie wytrzymaliśmy. Mąż zadzwonił do
    straży miejskiej i do ochrony środowiska, bo to oni zajmują sie hałasami i
    brudami, jak się ikazało Pan Właściciel Warsztatu działał nielegalnie i
    kazała mu OŚ przenieść warsztat,następnie, gdy tylko małolat włączał muzykę,
    po policjię, kilka razy przyjechali a że mało znali prawo to mówili, że nic
    nie mogą zrobić bo nie ma 22. No to my do dzielnicowego, ten doradził żeby
    sprawę załatwić polubownie i że on podjedzie do nich i porozmawia, jeżeli
    się nie uspokoi sporządzimy wniosek do sądu grodzkiego. Od tamtej pory cisza
    jak makiem zasiał.
    Tylko niestety musisz wydrukować paragrafy z kodeksu wykroczeń np. art 107,
    rozdział XII, wykroczenia przeciwko osobie. Lub też Konstytucja Art 47. No i
    oczywiście Art 51 p1,2 i może też 3. Policja ma obowiązek interweniować w
    każdej sytuacji a jak mówią, że nic nie mogą, to zadzwonić po następny
    patrol, ew słożyć skargę do komendanta.

    Pozdrawiam i życzę spokojnych nocy I dni

    Magda