  • Data: 2009-02-07 21:28:09
    Temat: Re: Własna energia elektryczna [ort]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Feb 2009 21:10:12 +0100, gargamel napisał(a):

    > moije wątpliwości polegaja na tym że ty jako człwowiek nie majacy pojęcia o
    ^^^^^ ^^^^^^^^
    > fizyce (pewnie czym innym się interesujesz, nie wszyscy muszą być fizykami)
    > wypowiadasz sie na tematy kturych nie rozumiesz, a podpierasz się czymś co
    ^^^^^^^^^^
    > znalazłeś w interneci, czy w maglu zasłyszałeś, to tak jakbym ja nie mając
    ^^^^^^^^^
    > pojęca o muzyce twierdził że betowen to grać nie umiał bo ktoś gdzieś w
> [...]

    W sumie jak patrzę na Twoje posty, to się zastanawiam, czy Ty o ortografii i
    interpunkcji w ogóle w jakimkolwiek maglu słyszałeś. I mam co do tego
    ciężkie wątpliwości.

    (ciach...)

    [ Na tym świecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie ]
    [ kłopoty, w które chcesz się wpakować. (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]