eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłasna energia elektryczna › Re: Własna energia elektryczna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: RedLite <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Własna energia elektryczna
    Date: Mon, 02 Feb 2009 21:28:07 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 15
    Message-ID: <gm7k7t$ipp$1@news.interia.pl>
    References: <130g5azofbrip.nfxch08or1f4$.dlg@40tude.net>
    <l...@d...huge.strangled.net> <s...@t...ceti.pl>
    <u...@d...huge.strangled.net>
    <j...@n...lechistan.com>
    <9...@d...huge.strangled.net>
    <o...@n...lechistan.com> <glvsd1$6dd$3@news.wp.pl>
    <0...@n...lechistan.com> <gm2n1l$rlq$1@news.wp.pl>
    <5...@n...lechistan.com> <gm407d$j81$3@news.wp.pl>
    <h...@n...lechistan.com> <gm7iog$12e$3@news.wp.pl>
    Reply-To: M...@s...seko
    NNTP-Posting-Host: dzu199.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1233605693 19257 83.22.158.199 (2 Feb 2009 20:14:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Feb 2009 20:14:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gm7iog$12e$3@news.wp.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    X-Authenticated-User: sentotento % interia+eu
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.pregierz:1593325 pl.soc.prawo:574479
    [ ukryj nagłówki ]

    gargamel pisze:

    > to oczywiste ze to teoretyczna sprawność,
    > ale wynosi ona 90% dla silnika i 50% dla turbiny, wiec drogą dedukcji
    > (co jest ci obce) można się domyśleć ze rzeczywista sprawność silnika
    > jest o niebo lepsza,

    ROTFL


    --

    "Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1