    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Własna blokada?
    Date: Sun, 18 Nov 2007 23:30:47 +0100

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 18 listopad 2007 21:14
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fhq6fp$rh0$2@news.dialog.net.pl>):

    > No proszę - jasnowidz wie o czym bym pomyślał, a o czym nie.
    > Nie, chłopcze, nie. Z logiką kiepsko.
    > Z tego, co napisałem wynika tylko tyle, że miałem zamiar zrobić sobie ubaw
    > z założonej blokady. Nigdzie nie napisałem, że na moje koło, więc wniosek
    > o _moim_ rzekomym złym parkowaniu jest głupawy.

    Bosko, więc chciałeś zniszczyć moją własność stając w ,,obronie'' innego
    łamacza prawa. Tak czy siak, chciałeś złamać prawo, bo niszczenie blokady
    też jest jego łamaniem. CBDU.

    > Nie oznacza to również, że bym to zrobił. Mógłbym się w ostatniej chwili
    > zlitować.

    Łaskawco, pozwól, że do kolan ci przypadnę, a za litość twą podziękuję....

    > Skąd wiesz, że mnie? Kolejna konfabulacja?

    OK. Ciebie czy nie ciebie, generalnie woziłeś z zamiarem złamania prawa
    poprzez zniszczenie mojej własności w obronie swojego lub cudzego łamania
    prawa.

    > Mam też gaśnicę. Pomyśl, czy nie wożę jej z zamiarem stawienia czynnego
    > oporu przeciwko funkcjonariuszom służb porządkowych ścigająch mnie za
    > złamanie prawa.

    Nie wiem, tego nie napisałeś. A o kleju napisałeś wprost, że w tym celu ją
    woziłeś.

    > A teraz będzie jasno: zakładanie blokad uważam za działanie chamskie zaś
    > tępienie go za usprawiedliwione, a co najmniej zrozumiałe.

    Mam wrażenie, że każde działanie porządkowe uważasz za chamskie i dajesz mu
    czynny odpór.

    > Jeśli debilnie
    > zaparkowany pojazd zagraża bezpieczeństwu, utrudnia innym korzystanie z
    > czegoś itp. to należy go odholować na odległość wystarczającą do tego, aby
    > ten stan ustał i ew. nałożyć mandat.

    No więc blokadę zakłada się po to, żeby właśnie skutecznie mandat nałożyć.
    Inaczej trzeba by czekać na powrót właściciela. Do tego blokada jest
    upierdliwa, więc strach przed nią działa prewencyjnie.

    > Nie każde prawo jest mądre tylko
    > dlatego, że je ustanowiono.

    Niewątpliwie tym razem masz rację, ale akurat TO prawo, czyli egzekwowanie
    zakazów parkowania, jest mądre. Niestety sam wielokrotnie cierpiałem z
    powodu łamania takich zakazów przez innych. A do tego jest to bardzo łatwy
    do przestrzegania zakaz, bo wystarczy stanąć kąsek dalej.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl